dc.contributor.author | DANILA, Victoria | |
dc.date.accessioned | 2019-04-10T09:52:32Z | |
dc.date.available | 2019-04-10T09:52:32Z | |
dc.date.issued | 2013 | |
dc.identifier.citation | DANILA, Victoria, Aspectele filosofice ale umanizării învăţământului superior tehnic, In: Conferința Tehnico-Științifică a Colaboratorilor, Doctoranzilor și Studenților, Universitatea Tehnică a Moldovei, 15-17 noiembrie, 2012. Chișinău, 2013, vol. 3, pp. 89-90. ISBN 978-9975-45-249-6. ISBN 978-9975-45-251-9 (Vol.3). | en_US |
dc.identifier.isbn | 978-9975-45-249-6 | |
dc.identifier.uri | http://repository.utm.md/handle/5014/1826 | |
dc.description.abstract | Lucrarea tratează problema filosofică a umanizării învăţământului tehnic superior. În urma studiului realizat cu privire la filosofia umanistă, putem să precizăm că metodologia este concepută pentru cercetare şi operează cu astfel de concepte ca "devenire", "autocunoaştere", "autodezvoltare","auto- actualizare." Obiectul filosofiei umaniste este ca realitate a activităţii umane să devină şi realitatea formarii omului. | en_US |
dc.language.iso | ro | en_US |
dc.publisher | Tehnica UTM | en_US |
dc.rights | Attribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 United States | * |
dc.rights.uri | http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/us/ | * |
dc.subject | învăţământ superior tehnic | en_US |
dc.subject | en_US | |
dc.subject | en_US | |
dc.subject | en_US | |
dc.subject | filosofie | en_US |
dc.title | Aspectele filosofice ale umanizării învăţământului superior tehnic | en_US |
dc.type | Article | en_US |
The following license files are associated with this item: