IRTUM – Institutional Repository of the Technical University of Moldova

Neuromarketing: emoțiile influențează deciziile de cumpărare

Show simple item record

dc.contributor.author MANCOȘ, Lesi
dc.date.accessioned 2021-06-25T11:25:39Z
dc.date.available 2021-06-25T11:25:39Z
dc.date.issued 2021
dc.identifier.citation MANCOȘ, Lesi. Neuromarketing: emoțiile influențează deciziile de cumpărare. In: Conferinţa Tehnico-Ştiinţifică a Studenţilor, Masteranzilor şi Doctoranzilor, Universitatea Tehnică a Moldovei, 23-25 martie, 2021. Chişinău, 2021, vol. 2, pp. 230-233. ISBN 978-9975-45-699-9. en_US
dc.identifier.isbn 978-9975-45-699-9
dc.identifier.uri http://repository.utm.md/handle/5014/16372
dc.description.abstract Neuromarketingul, ca știință, apare la începutul secolului XXI și își propune să studieze consumatorii și motivele de cumpărare din spatele gândirii conștiente. Oamenii nu spun mereu ceea ce vor face cu adevărat, astfel, se evidențiază emoțiile drept factor de influență primordial în luarea deciziilor. Studiul creierului uman va identifica adevăratele motivații ce impulsionează clientul să ia decizii în favoarea comerciantului. În prezent, există mai multe companii care aplică în activitatea lor rezultatele studiilor de neuromarketing și se bucură de efecte considerabile, iar acestea sunt: Coca-Cola, Hyundai, PayPal, Campbell’s, Frito-Lay și altele. Subiectul neuromarketingului este unul controversat, unii susținând că utilizarea acestuia vine cu beneficii, iar alții afirmând că rezultatele acestor studii pot fi utilizate în defavoarea consumatorilor. Cert este faptul că atunci când se respectă normele etice, neuromarketingul nu face decât să eficientizeze activitatea de marketing și să ducă la o satisfacție mai mare a consumatorului. en_US
dc.language.iso ro en_US
dc.publisher Universitatea Tehnică a Moldovei en_US
dc.rights Attribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 United States *
dc.rights.uri http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/us/ *
dc.subject neuromarketing en_US
dc.subject consumator en_US
dc.subject marketing en_US
dc.subject creier en_US
dc.title Neuromarketing: emoțiile influențează deciziile de cumpărare en_US
dc.type Article en_US


Files in this item

The following license files are associated with this item:

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Attribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 United States Except where otherwise noted, this item's license is described as Attribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 United States

Search DSpace


Browse

My Account