IRTUM – Institutional Repository of the Technical University of Moldova

Utilizarea inteligenței artificiale în procesul de predare-învățare

Show simple item record

dc.contributor.author LUNGU, Viorelia
dc.date.accessioned 2025-10-21T12:25:30Z
dc.date.available 2025-10-21T12:25:30Z
dc.date.issued 2024
dc.identifier.citation LUNGU, Viorelia. Utilizarea inteligenței artificiale în procesul de predare-învățare. In: Cercetarea, dezvoltarea și inovarea din perspectiva eticii globale = Research, development and innovation from the perspective of global ethics: Conferinţa Știinţifică Internaţională, Ediția a 5-a, Universitatea Tehnică a Moldovei, Chişinău, 17 mai 2024. Chişinău, 2025, pp. 88-91. ISBN 978-9975-64-541-6 (PDF). en_US
dc.identifier.isbn 978-9975-64-541-6
dc.identifier.uri https://repository.utm.md/handle/5014/33544
dc.description.abstract Inteligența artificială este considerată o tehnologie determinantă a viitorului, care poate avea atât avantaje cât și dezavantaje. De aceea, atât profesorul cât și studentul trebuie să învețe a utiliza această tehnologie inspirată de om, cu elemente din inteligența cognitivă și emoțională, capabilă să fie conștientă de sine în interacțiunile cu ceilalți, să ia decizii. Astfel, instituțiile de învățământ trebuie să își formeze studenții și profesorii pentru a face față provocării revoluției IA. en_US
dc.description.abstract Artificial intelligence is considered a determining technology of the future, which can have both advantages and disadvantages. Therefore, both the teacher and the student must learn to use this human-inspired technology, with elements of cognitive and emotional intelligence, capable of being self-aware in interactions with others, to make decisions. Thus, educational institutions must train their students and teachers to face the challenge of the AI revolution. en_US
dc.language.iso ro en_US
dc.publisher Universitatea Tehnică a Moldovei en_US
dc.relation.ispartofseries Cercetarea, dezvoltarea și inovarea din perspectiva eticii globale = Research, Innovation and Development from the Perspective of the Global Ethics : Materialele Conferinţei Ştiinţifice cu Participare Internaţională, Ediția a 5-a, 17 mai 2024;
dc.rights Attribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 United States *
dc.rights.uri http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/us/ *
dc.subject inteligență artificială en_US
dc.subject pagină web en_US
dc.subject sistem de management al învățării Moodle en_US
dc.subject artificial intelligence en_US
dc.subject web page en_US
dc.subject Moodle learning management system en_US
dc.title Utilizarea inteligenței artificiale în procesul de predare-învățare en_US
dc.title.alternative The use of artificial intelligence in the teaching-learning process en_US
dc.type Article en_US


Files in this item

The following license files are associated with this item:

This item appears in the following Collection(s)

  • 2024
    Materialele Conferinţei Ştiinţifice cu Participare Internaţională, Ediția a 5-a, 17 mai 2024

Show simple item record

Attribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 United States Except where otherwise noted, this item's license is described as Attribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 United States

Search DSpace


Browse

My Account