| dc.contributor.author | LUNGU, Viorelia | |
| dc.date.accessioned | 2025-10-21T12:25:30Z | |
| dc.date.available | 2025-10-21T12:25:30Z | |
| dc.date.issued | 2024 | |
| dc.identifier.citation | LUNGU, Viorelia. Utilizarea inteligenței artificiale în procesul de predare-învățare. In: Cercetarea, dezvoltarea și inovarea din perspectiva eticii globale = Research, development and innovation from the perspective of global ethics: Conferinţa Știinţifică Internaţională, Ediția a 5-a, Universitatea Tehnică a Moldovei, Chişinău, 17 mai 2024. Chişinău, 2025, pp. 88-91. ISBN 978-9975-64-541-6 (PDF). | en_US |
| dc.identifier.isbn | 978-9975-64-541-6 | |
| dc.identifier.uri | https://repository.utm.md/handle/5014/33544 | |
| dc.description.abstract | Inteligența artificială este considerată o tehnologie determinantă a viitorului, care poate avea atât avantaje cât și dezavantaje. De aceea, atât profesorul cât și studentul trebuie să învețe a utiliza această tehnologie inspirată de om, cu elemente din inteligența cognitivă și emoțională, capabilă să fie conștientă de sine în interacțiunile cu ceilalți, să ia decizii. Astfel, instituțiile de învățământ trebuie să își formeze studenții și profesorii pentru a face față provocării revoluției IA. | en_US |
| dc.description.abstract | Artificial intelligence is considered a determining technology of the future, which can have both advantages and disadvantages. Therefore, both the teacher and the student must learn to use this human-inspired technology, with elements of cognitive and emotional intelligence, capable of being self-aware in interactions with others, to make decisions. Thus, educational institutions must train their students and teachers to face the challenge of the AI revolution. | en_US |
| dc.language.iso | ro | en_US |
| dc.publisher | Universitatea Tehnică a Moldovei | en_US |
| dc.relation.ispartofseries | Cercetarea, dezvoltarea și inovarea din perspectiva eticii globale = Research, Innovation and Development from the Perspective of the Global Ethics : Materialele Conferinţei Ştiinţifice cu Participare Internaţională, Ediția a 5-a, 17 mai 2024; | |
| dc.rights | Attribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 United States | * |
| dc.rights.uri | http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/us/ | * |
| dc.subject | inteligență artificială | en_US |
| dc.subject | pagină web | en_US |
| dc.subject | sistem de management al învățării Moodle | en_US |
| dc.subject | artificial intelligence | en_US |
| dc.subject | web page | en_US |
| dc.subject | Moodle learning management system | en_US |
| dc.title | Utilizarea inteligenței artificiale în procesul de predare-învățare | en_US |
| dc.title.alternative | The use of artificial intelligence in the teaching-learning process | en_US |
| dc.type | Article | en_US |
The following license files are associated with this item: