| dc.contributor.advisor | TCACIUC, Denis | |
| dc.contributor.author | IVAȘCU, Maxim | |
| dc.date.accessioned | 2025-07-05T07:54:47Z | |
| dc.date.available | 2025-07-05T07:54:47Z | |
| dc.date.issued | 2025 | |
| dc.identifier.citation | IVAȘCU, Maxim. Recondiționarea avansată a infrastructurii rutiere prin aplicarea tehnologiei inovative de Slurry Seal pentru protecția și durabilitatea căilor de circulație pe drumul republican R6 Chișinău – Orhei – Bălți, km 94+620 – 99+320: proiect de licență: Programul de studiu: 0732.2 – Căi Ferate, Drumuri, Poduri. Cond. şt. TCACIUC Denis. Universitatea Tehnică a Moldovei. Chişinău, 2025. | en_US |
| dc.identifier.uri | https://repository.utm.md/handle/5014/32541 | |
| dc.description | Fişierul ataşat conţine: Cuprins, Rezumat, Summar, Introducere, Bibliografie. | en_US |
| dc.description.abstract | Lucrarea de licență se axează pe analiza aprofundată a tehnologiei Slurry Seal, ca metodă inovatoare și eficientă pentru recondiționarea infrastructurii rutiere din Republica Moldova. Această tehnologie este analizată atât din punct de vedere tehnic, cât și economic și operațional, fiind evaluată în raport cu metodele tradiționale utilizate în întreținerea drumurilor. Lucrarea pornește de la constatarea faptului că rețeaua rutieră națională se confruntă cu un grad avansat de uzură, în special în ceea ce privește stratul de uzură al drumurilor naționale și regionale. Pe fondul creșterii continue a traficului, al variațiilor climatice extreme și al resurselor financiare limitate, se impune identificarea unor soluții durabile, rapide și rentabile. În acest context, tehnologia Slurry Seal este propusă ca alternativă viabilă, cu aplicabilitate largă în condițiile specifice ale infrastructurii din Republica Moldova. | en_US |
| dc.description.abstract | This bachelor’s thesis focuses on the in-depth analysis of the Slurry Seal technology as an innovative and efficient method for the rehabilitation of road infrastructure in the Republic of Moldova. The study examines this technology from technical, economic, and operational perspectives, evaluating its performance in comparison to traditional methods used in road maintenance. The research starts from the observation that the national road network is facing an advanced level of wear, particularly concerning the surface layer of national and regional roads. In the context of increasing traffic volumes, extreme climate variability, and limited financial resources, the need for durable, fast, and cost-effective solutions becomes imperative. In this regard, Slurry Seal is proposed as a viable alternative, widely applicable under the specific infrastructural conditions of Moldova. | en_US |
| dc.language.iso | ro | en_US |
| dc.publisher | Universitatea Tehnică a Moldovei | en_US |
| dc.rights | Attribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 United States | * |
| dc.rights.uri | http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/us/ | * |
| dc.subject | infrastructură rutieră | en_US |
| dc.subject | tehnologie inovativă | en_US |
| dc.subject | drumul republican | en_US |
| dc.title | Recondiționarea avansată a infrastructurii rutiere prin aplicarea tehnologiei inovative de Slurry Seal pentru protecția și durabilitatea căilor de circulație pe drumul republican R6 Chișinău – Orhei – Bălți, km 94+620 – 99+320 | en_US |
| dc.type | Thesis | en_US |
The following license files are associated with this item: