IRTUM – Institutional Repository of the Technical University of Moldova

Recondiționarea avansată a infrastructurii rutiere prin aplicarea tehnologiei inovative de Slurry Seal pentru protecția și durabilitatea căilor de circulație pe drumul republican R6 Chișinău – Orhei – Bălți, km 94+620 – 99+320

Show simple item record

dc.contributor.advisor TCACIUC, Denis
dc.contributor.author IVAȘCU, Maxim
dc.date.accessioned 2025-07-05T07:54:47Z
dc.date.available 2025-07-05T07:54:47Z
dc.date.issued 2025
dc.identifier.citation IVAȘCU, Maxim. Recondiționarea avansată a infrastructurii rutiere prin aplicarea tehnologiei inovative de Slurry Seal pentru protecția și durabilitatea căilor de circulație pe drumul republican R6 Chișinău – Orhei – Bălți, km 94+620 – 99+320: proiect de licență: Programul de studiu: 0732.2 – Căi Ferate, Drumuri, Poduri. Cond. şt. TCACIUC Denis. Universitatea Tehnică a Moldovei. Chişinău, 2025. en_US
dc.identifier.uri https://repository.utm.md/handle/5014/32541
dc.description Fişierul ataşat conţine: Cuprins, Rezumat, Summar, Introducere, Bibliografie. en_US
dc.description.abstract Lucrarea de licență se axează pe analiza aprofundată a tehnologiei Slurry Seal, ca metodă inovatoare și eficientă pentru recondiționarea infrastructurii rutiere din Republica Moldova. Această tehnologie este analizată atât din punct de vedere tehnic, cât și economic și operațional, fiind evaluată în raport cu metodele tradiționale utilizate în întreținerea drumurilor. Lucrarea pornește de la constatarea faptului că rețeaua rutieră națională se confruntă cu un grad avansat de uzură, în special în ceea ce privește stratul de uzură al drumurilor naționale și regionale. Pe fondul creșterii continue a traficului, al variațiilor climatice extreme și al resurselor financiare limitate, se impune identificarea unor soluții durabile, rapide și rentabile. În acest context, tehnologia Slurry Seal este propusă ca alternativă viabilă, cu aplicabilitate largă în condițiile specifice ale infrastructurii din Republica Moldova. en_US
dc.description.abstract This bachelor’s thesis focuses on the in-depth analysis of the Slurry Seal technology as an innovative and efficient method for the rehabilitation of road infrastructure in the Republic of Moldova. The study examines this technology from technical, economic, and operational perspectives, evaluating its performance in comparison to traditional methods used in road maintenance. The research starts from the observation that the national road network is facing an advanced level of wear, particularly concerning the surface layer of national and regional roads. In the context of increasing traffic volumes, extreme climate variability, and limited financial resources, the need for durable, fast, and cost-effective solutions becomes imperative. In this regard, Slurry Seal is proposed as a viable alternative, widely applicable under the specific infrastructural conditions of Moldova. en_US
dc.language.iso ro en_US
dc.publisher Universitatea Tehnică a Moldovei en_US
dc.rights Attribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 United States *
dc.rights.uri http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/us/ *
dc.subject infrastructură rutieră en_US
dc.subject tehnologie inovativă en_US
dc.subject drumul republican en_US
dc.title Recondiționarea avansată a infrastructurii rutiere prin aplicarea tehnologiei inovative de Slurry Seal pentru protecția și durabilitatea căilor de circulație pe drumul republican R6 Chișinău – Orhei – Bălți, km 94+620 – 99+320 en_US
dc.type Thesis en_US


Files in this item

The following license files are associated with this item:

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Attribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 United States Except where otherwise noted, this item's license is described as Attribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 United States

Search DSpace


Browse

My Account