DSpace Repository

Lego We Do 2.0: crearea și implementarea proiectelor interdisciplinare

Show simple item record

dc.contributor.author BURLACU, Natalia
dc.contributor.author GROSU, Olga
dc.contributor.author BOSTAN, Marina
dc.date.accessioned 2021-11-30T09:35:11Z
dc.date.available 2021-11-30T09:35:11Z
dc.date.issued 2019
dc.identifier.citation BURLACU, Natalia, GROSU, Olga, BOSTAN, Marina. Lego We Do 2.0: crearea și implementarea proiectelor interdisciplinare. In: Probleme ale ştiinţelor socioumanistice şi modernizării învăţământului: mater. conf. 21-22 martie 2019, Chisinau, Republic of Moldova, 2019, Ser. 21, V. 2, pp. pp. 320-331. ISBN 978-9975-3370-3-8. en_US
dc.identifier.uri http://repository.utm.md/handle/5014/18211
dc.description.abstract Actual, în educație, mai cu seamă în învățământul preuniversitar, predomină tendința de integrare a mai multor domenii științifice într-un singur conținutul curricular. Motivul avizat fiind acela că viața nu se împarte în discipline. Și într-adevăr, la momentul de față, pentru a se putea vorbi despre nivelul înalt de performanță școlară a unui elev, trebuie să luăm în calcul acea sumă impunătoare de cunoștințe și competențe pe care acesta trebuie să o acumuleze / formeze / dezvolte în concordanță cu documentele normative emise de Ministerul Educației. Afirmația respectivă este validă atât pentru școlarii mici, cât și pentru elevii din ciclul gimnazial-liceal. en_US
dc.description.abstract Now in order to be able to talk about a pupil's performance, one must take into account the tremendous amount of knowledge and skills that he / she has to form / develop during his / her school life. The authors, being adepts of action learning, analyze the multiple formative possibilities of the LEGO WE DO 2.0 educational sets in the creation and implementation of interdisciplinary projects in this article. This research is presented as an empirical, qualitative and comparative-descriptive framework. en_US
dc.language.iso ro en_US
dc.publisher Universitatea Pedagogică de Stat „Ion Creangă” din Chişinău en_US
dc.rights Attribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 United States *
dc.rights.uri http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/us/ *
dc.subject interdisciplinary projects en_US
dc.subject knowledge en_US
dc.subject skills en_US
dc.subject învățământ preuniversitar en_US
dc.title Lego We Do 2.0: crearea și implementarea proiectelor interdisciplinare en_US
dc.type Article en_US


Files in this item

The following license files are associated with this item:

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Attribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 United States Except where otherwise noted, this item's license is described as Attribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 United States

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account