Actual, în educație, mai cu seamă în învățământul preuniversitar, predomină tendința de integrare a mai multor domenii științifice într-un singur conținutul curricular. Motivul avizat fiind acela că viața nu se împarte în discipline. Și într-adevăr, la momentul de față, pentru a se putea vorbi despre nivelul înalt de performanță școlară a unui elev, trebuie să luăm în calcul acea sumă impunătoare de cunoștințe și competențe pe care acesta trebuie să o acumuleze / formeze / dezvolte în concordanță cu documentele normative emise de Ministerul Educației. Afirmația respectivă este validă atât pentru școlarii mici, cât și pentru elevii din ciclul gimnazial-liceal.
Now in order to be able to talk about a pupil's performance, one must take into account the tremendous amount of knowledge and skills that he / she has to form / develop during his / her school life. The authors, being adepts of action learning, analyze the multiple formative possibilities of the LEGO WE DO 2.0 educational sets in the creation and implementation of interdisciplinary projects in this article. This research is presented as an empirical, qualitative and comparative-descriptive framework.