DSpace Repository

Dimensiuni informaţional-tehnologice și psihopedagogice ale softwarelor educaționale

Show simple item record

dc.contributor.author BURLACU, Natalia
dc.date.accessioned 2021-11-30T07:37:35Z
dc.date.available 2021-11-30T07:37:35Z
dc.date.issued 2014
dc.identifier.citation BURLACU, Natalia. Dimensiuni informaţional-tehnologice și psihopedagogice ale softwarelor educaționale. In: Univers Pedagogic, 2014, N. 4, pp. 33-41. ISSN 1811-5470. en_US
dc.identifier.issn 1811-5470
dc.identifier.uri http://repository.utm.md/handle/5014/18206
dc.description.abstract Articolul expune o sinteză a conceptelor de software educațional (SE) existente la ora actuală. Ideea este reprezentată prin prisma elaborării aplicațiilor educaționale complexe de tip interactiv-multimedia din punctul de vedere ale dimensiunilor psihopedagogice, informaţional-tehnologice, funcționale, aplicative și este implementată la nivelul SE „Laborator digital specializat pentru studierea limbii române” în corespundere cu formatul pedagogicotehnologic expus în lucrare. en_US
dc.description.abstract The author pleads for synthesis of educational software’s (SE) concepts currently available. This idea is represented through the development of complex educational applications by multimedia interactive type in the light of psihopedagogical, informational, technological, functional, applicative standpoints and is implemented in SE „Digital laboratory specialized to study romanian language” in accordance with the pedagogical-technological exposed in the article. en_US
dc.language.iso ro en_US
dc.publisher Institutul de Ştiinţe ale Educaţiei en_US
dc.rights Attribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 United States *
dc.rights.uri http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/us/ *
dc.subject software educațional en_US
dc.subject aplicații educaționale en_US
dc.subject educational softwares en_US
dc.subject educational applications en_US
dc.title Dimensiuni informaţional-tehnologice și psihopedagogice ale softwarelor educaționale en_US
dc.title.alternative Informational, technological and psihopedagogical dimensions of educational software en_US
dc.type Article en_US


Files in this item

The following license files are associated with this item:

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Attribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 United States Except where otherwise noted, this item's license is described as Attribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 United States

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account