DSpace Repository

Sesiunea și stresul la studenţi

Show simple item record

dc.contributor.author LUNGU, Viorelia
dc.date.accessioned 2021-11-26T12:27:28Z
dc.date.available 2021-11-26T12:27:28Z
dc.date.issued 2021
dc.identifier.citation LUNGU, Viorelia. Sesiunea și stresul la studenţi. In: Conferința Republicană a Cadrelor Didactice Psihopedagogie şi management educaţional: mater. conf. 27-28 februarie 2021, Chișinău, Republica Moldova, 2021, pp. 246-251. ISBN 978-9975-76-322-6. en_US
dc.identifier.uri http://repository.utm.md/handle/5014/18192
dc.description.abstract Pentru prea mulţi studenți procesul de studii este plin de surprize plăcute și mai puțin satisfăcătoare, datorită faptului că timpul pare a fi împotriva acestora, iar sarcinile de învățare tot se adună, fapt ce provoacă acestuia stres. Un factor intens emoțional este perioada de sesiune, unde tumultul informațional abundă, ceea ce duce la apariţia dificultăţilor de învăţare și scăderea performanţelor. Gestionarea stresului pune studentul în lumină favorabilă prin faptul că acesta stabilește termeni clari pentru fiecare disciplină, tehnici de învățare și un program de studiu. Important pentru student în perioada de sesiune să reușească să controleze stresul cauzat doar de reacţiile noastre la acţiunea mediului înconjurǎtor: cantitatea stresului resimţit depinde doar de natura gândurilor noastre! Micşorarea nivelul de stres poate fi realizat pentru un şir de tehnici propuse de profesionişti, astfel încât procesul de învăţare să fie mai uşor, iar sesiunea să fie privită doar ca o etapă de exercițiu intelectual, unde sunt puse în evidență nivelul de formare a competențelor. en_US
dc.language.iso ro en_US
dc.publisher Universitatea de Stat din Tiraspol en_US
dc.rights Attribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 United States *
dc.rights.uri http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/us/ *
dc.subject studenţi en_US
dc.subject stres en_US
dc.title Sesiunea și stresul la studenţi en_US
dc.type Article en_US


Files in this item

The following license files are associated with this item:

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Attribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 United States Except where otherwise noted, this item's license is described as Attribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 United States

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account