IRTUM – Institutional Repository of the Technical University of Moldova

Identificarea cerințelor clienților privind nivelul de deservire oferit de firmele din industria ușoară

Show simple item record

dc.contributor.author GONCEAR, Tatiana
dc.contributor.author MALCOCI, Marin
dc.date.accessioned 2019-04-18T09:23:06Z
dc.date.available 2019-04-18T09:23:06Z
dc.date.issued 2017
dc.identifier.citation GONCEAR, Tatiana, MALCOCI, Marin. Identificarea cerințelor clienților privind nivelul de deservire oferit de firmele din industria ușoară [Resursă electronică]. In: Conferința Tehnico-Științifică a Colaboratorilor, Doctoranzilor și Studenților, Universitatea Tehnică a Moldovei, 1-14 decembrie, 2016. Chișinău, 2017, vol. 2, pp. 5-8. ISBN 978-9975-45-500-8. ISBN 978-9975-45-502-2 (Vol.2). en_US
dc.identifier.isbn 978-9975-45-500-8
dc.identifier.uri http://repository.utm.md/handle/5014/1972
dc.description Resursa electronica en_US
dc.description.abstract Îmbunătățirea nivelului de deservire a clienților este unul dintre obiectivele de bază ale întreprinderilor de producție. Nivelul de deservire influențează în mod direct asupra creșterii capacității economice a întreprinderii prin aportul acesteia în creșterea nivelului profitului întreprinderii. În cadrul lucrării au fost identificate măsurile necesare pentru a crește nivelul de deservire a clienților, ceea ce ar contribui la mărirea vânzărilor, de exemplu, sporirea nivelului de instruire a vânzătorilor; promovarea amabilității și sincerității la vânzători; întâmpinarea cumpărătorilor cu un zâmbet sincer; creșterea nivelului de comunicate vânzător-cumpărător; climatul favorabil în cadrul magazinelor. Creșterea nivelului de deservire în cadrul magazinelor poate fi determinat și prin reducerea factorilor care influențează negativ asupra dorinței de procurare, și anume: privirea de ,,scanare”; vorbirea de lungă durată a vânzătorului la telefon; atenția exagerată față de cumpărător; privirea indiferentă și arogantă a vânzătorului. en_US
dc.language.iso ro en_US
dc.publisher Tehnica UTM en_US
dc.rights Attribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 United States *
dc.rights.uri http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/us/ *
dc.subject nivel de deservire en_US
dc.subject client en_US
dc.subject întreprindere en_US
dc.subject studiu en_US
dc.subject așteptări en_US
dc.subject chestionar en_US
dc.title Identificarea cerințelor clienților privind nivelul de deservire oferit de firmele din industria ușoară en_US
dc.type Article en_US


Files in this item

The following license files are associated with this item:

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Attribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 United States Except where otherwise noted, this item's license is described as Attribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 United States

Search DSpace


Browse

My Account