dc.contributor.author | DANILA, Victoria | |
dc.date.accessioned | 2019-04-18T09:19:43Z | |
dc.date.available | 2019-04-18T09:19:43Z | |
dc.date.issued | 2017 | |
dc.identifier.citation | DANILA, Victoria. Cooperarea dintre cadrul didactic şi student: soluţii şi oportunităţi în dezvoltarea durabilă a relaţiei academice inginereşti. [Resursă electronică]. In: Conferința Tehnico-Științifică a Colaboratorilor, Doctoranzilor și Studenților, Universitatea Tehnică a Moldovei, 1-14 decembrie, 2016. Chișinău, 2017, vol. 2, pp. 191-194. ISBN 978-9975-45-500-8. ISBN 978-9975-45-502-2 (Vol.2). | en_US |
dc.identifier.isbn | 978-9975-45-500-8 | |
dc.identifier.uri | http://repository.utm.md/handle/5014/1965 | |
dc.description | Resursă electronică | en_US |
dc.description.abstract | Relația dintre profesor-student a fost anterior dovedită a fi un predictor puternic în procesul educaţional universitar. Dincolo de caracteristicile căldură, încredere, și obligațiuni care definesc o conexiune emoţională, o relație de lucru pozitivă include, de asemenea, un sentiment de colaborare şi parteneriat comun între profesor și student. Acest inventar conține trei componente critice ale unei relații de lucru de succes: angajament, scop și sarcină. Studiile arată că studenții care au parte de o relație de lucru umanistă au o motivare puternică pentru învăţare şi dezvoltare profesională. | en_US |
dc.language.iso | ro | en_US |
dc.publisher | Tehnica UTM | en_US |
dc.rights | Attribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 United States | * |
dc.rights.uri | http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/us/ | * |
dc.subject | cooperare | en_US |
dc.subject | relație academică | en_US |
dc.subject | cadru didactic | en_US |
dc.subject | student | en_US |
dc.title | Cooperarea dintre cadrul didactic şi student: soluţii şi oportunităţi în dezvoltarea durabilă a relaţiei academice inginereşti | en_US |
dc.type | Article | en_US |
The following license files are associated with this item: