Show simple item record

dc.contributor.author COTELEA, Olga
dc.contributor.author RAEŢCHI, Alexandra
dc.date.accessioned 2019-04-10T09:38:48Z
dc.date.available 2019-04-10T09:38:48Z
dc.date.issued 2013
dc.identifier.citation COTELEA, Olga, RAEŢCHI, Alexandra. Elemente de bază ale învăţării prin colaborare. In: Conferința Tehnico-Științifică a Colaboratorilor, Doctoranzilor și Studenților, Universitatea Tehnică a Moldovei, 15-17 noiembrie, 2012. Chișinău, 2013, vol. 3, pp. 81-82. ISBN 978-9975-45-249-6. ISBN 978-9975-45-251-9 (Vol.3). en_US
dc.identifier.isbn 978-9975-45-249-6
dc.identifier.uri http://repository.utm.md/handle/5014/1817
dc.description.abstract Strategia didactică este modalitatea eficientă prin care profesorul îi ajută pe elevi să acceadă la cunoaştere şi să-şi dezvolte capacităţile intelectuale, priceperile, deprinderile, aptitudinile, sentimentele şi emoţiile. Ea se constituie dintr-un ansamblu complex şi circular de metode, tehnici, mijloace de învăţământ şi forme de organizare ale activităţii, complementare, pe baza cărora profesorul elaborează un plan de lucru cu elevii, în vederea realizării cu eficienţă a învăţării.Folosirea metodelor interactive promovează învăţarea prin cooperare ca formă superioară de interacţiune psihosocială, bazată pe sprijin reciproc, pe efort susţinut din partea tuturor elevilor. en_US
dc.language.iso ro en_US
dc.publisher Tehnica UTM en_US
dc.rights Attribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 United States *
dc.rights.uri http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/us/ *
dc.subject strategie didactică en_US
dc.subject colaborare en_US
dc.subject cooperare en_US
dc.subject învăţare en_US
dc.subject organizare en_US
dc.title Elemente de bază ale învăţării prin colaborare en_US
dc.type Article en_US


Files in this item

The following license files are associated with this item:

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Attribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 United States Except where otherwise noted, this item's license is described as Attribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 United States

Search DSpace


Browse

My Account