IRTUM – Institutional Repository of the Technical University of Moldova

Îmbunătăţirea calităţii încălţămintei prin managementul relaţiilor cu părţile interesate

Show simple item record

dc.contributor.advisor BULGARU, Valentina
dc.contributor.author ANGHELUŢĂ, Cristina
dc.date.accessioned 2021-02-09T12:23:22Z
dc.date.available 2021-02-09T12:23:22Z
dc.date.issued 2019
dc.identifier.citation ANGHELUŢĂ, Cristina. Îmbunătăţirea calităţii încălţămintei prin managementul relaţiilor cu părţile interesate: tz. de master: Programul de studiu: Inginerie şi Management în Industria Uşoară. Cond. şt. Valentina BULGARU. Universitatea Tehnică a Moldovei. Chişinău, 2019. en_US
dc.identifier.uri http://repository.utm.md/handle/5014/12764
dc.description Fişierul ataşat conţine: Rezumat, Summary, Cuprins, Introducere, Bibliografie. en_US
dc.description.abstract Obiectivul principal al tezei de master îl constituie analiza și rezolvarea unor probleme actuale legate de calitatea încălțămintei în vederea îmbunătățirii acesteia, având la bază studiul de caz al întreprinderii de încălțăminte Hîncu.com S.R.L. Obiectivele secundare care derivă din acest obiectiv principal sunt: analiza abordărilor actuale privind calitatea proceselor și produselor; stabilirea și analiza factorilor de influență asupra calității; identificarea nivelului de calitate al încălțămintei fabricate în cadrul Hîncu.com S.R.L. și a cauzelor noncalității; analiza rolului clientului în obținerea produselor de calitate și îmbunătățirea relației cu clientul prin asigurarea unui feedback permanent; îmbunătățirea managementului relațiilor cu furnizorii pentru sporirea calității produselor. en_US
dc.description.abstract The main objective of the master thesis is to analyze and solve current problems related to the quality of the footwear in order to improve it, based on the case study of the Hîncu.com L.T.D. footwear company. The secondary objectives deriving from this main objective are: analyzing current approaches to process and product quality; establishing and analyzing the factors of influence on quality; identifying the quality level of the footwear manufactured within the Hîncu.com L.T.D. and the causes of non-quality; analyzing the client's role in obtaining quality products and improving the relationship with the client by ensuring a permanent feedback; Improving relationship management with suppliers to enhance product quality.
dc.language.iso ro en_US
dc.publisher Universitatea Tehnică a Moldovei en_US
dc.rights Attribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 United States *
dc.rights.uri http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/us/ *
dc.subject încălţăminte en_US
dc.subject calitate en_US
dc.subject footwear en_US
dc.subject quality en_US
dc.title Îmbunătăţirea calităţii încălţămintei prin managementul relaţiilor cu părţile interesate en_US
dc.type Thesis en_US


Files in this item

The following license files are associated with this item:

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Attribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 United States Except where otherwise noted, this item's license is described as Attribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 United States

Search DSpace


Browse

My Account