Browsing by Title

Sort by: Order: Results:

  • GRIGORAȘ, Maria (Universitatea Tehnică a Moldovei, 2023)
    Indicațiile metodice sunt un instrument de pregătire profesională a marketerului în scopul de a-l face mai receptiv faţă de cea mai efectivă formă de marketing care permite ca promovarea produsului/serviciului să fie ...
  • GRIGORAȘ, Maria (Universitatea Tehnică a Moldovei, 2024)
    Suportul de curs la disciplina Marketing direct este un instrument de pregătire profesională a marketerului într-un mediu în perpetuă schimbare. În timp ce majoritatea afacerilor au atins un prag de saturație, marketingul ...
  • BUDAC, Irina (Universitatea Tehnică a Moldovei, 2021)
    Marketing in the 21st century involves the need for clear strategies in order to reach and engage target markets in an ever evolving landscape. In this paper, personalized marketing, technological shifts, new consumer ...
  • PYLYPENKO, K. A.; BRYGINA, Sofiya; PUKAS, Yelyzaveta (Technical University of Moldova, 2023)
    The article outlines the need to use promotion methods for the development of tourism, namely ethnic-gastronomic tourism in a period of uncertainty. It requires a lot of efforts and investments of various nature. One of ...
  • PRODAN-ŞESTACOVA, Liubovi (Academia de Administrare Publică, Republica Moldova, 2017)
    Initially being used by private sector, marketing tools gradually spreads to other areas such as social, public, politics. Introducing elements of marketing in these areas is motivated by several factors, including the ...
  • CANJA, Ana; RAILEAN, Alina; CARMANOVICI, Irina (Tehnica UTM, 2015)
    This article is about social marketing and it’s general characteristics, definition, key-points. Also, it aims to describe the basic principles of social marketing, offering a brief explanation for each of them. An essential ...
  • POMÎRLEANU, Ana (Universitatea Tehnică a Moldovei, 2023)
    Hermès International is an iconic French manufacturer of luxury goods. The Hermès Birkin tote has become a status symbol of modern times. Another Hermès bag became a worldwide sensation after being seen on actress Grace ...
  • GRIGORAŞ, Maria; CHIRIAC, Lilia (Universitatea Tehnică a Moldovei, 2018)
    Lucrarea metodică a fost discutată, aprobată şi recomandată spre editare la şedinţa Departamentului Teorie economică şi Marketing din 29.03.2018, proces-verbal nr.8, şedinţa Comisiei de Management al Calităţii FIEB din ...
  • GHELBET, Angela; BERNAZ, Luminiţa (Universitatea Tehnică a Moldovei, 2013)
    Indicaţiile metodice privind efectuarea lucrării de an la disciplina ”Marketing” sunt destinate studenţilor specialităţii 521.8 Inginerie şi management în industria uşoară, învăţământ cu frecvenţă la zi şi cu frecvenţă redusă.
  • GANGAN, Svetlana (Universitatea Tehnică a Moldovei, 2024)
    Îndrumarul metodic privind desfășurarea seminarelor și lecțiilor este conceput ca un ghid clar și organizat pentru activitățile practice, pentru dobândirea cunoștințelor și dezvoltarea abilităților într-un mod concret ...
  • MEREUTA, Constantin (Universitatea Tehnică a Moldovei, 2019)
    Teza de master a fost elaborată în baza situaţiilor pe piaţa imobiliara a Republicii Moldova în perioada anilor 2016- 2019 şi are ca scop realizarea analizei pieţii imobiliare şi a activităţii companiei „ LID Intellegent ...
  • BACA, Olga; CHILDESCU, Valentina (Tehnica UTM, 2014)
    Într-o societate extrem de aglomerată cu nenumărate produse şi servicii, atenţia şi loialitatea clientului devin resurse extrem de valoroase. Deseori succesul unei companii depinde direct de modul în care aceasta tratează ...
  • POSTOLACHI, Cristina; ALCAZ, Tudor (Tehnica UTM, 2015)
    Apărut la începutul secolului al XX-lea în SUA, marketingul are o istorie relativ scurtă, reprezentând o consecinţă firească a evoluţiei relaţiilor de schimb şi, în special, a intensificării dificultăţilor pe care le ...
  • CHIRIAC, Lilia (Universitatea de Studii Politice şi Economice Europene „Constantin Stere”, 2016)
    Inovational marketing it's a new approach of classic marketing and involves implementing of inovational tehnology in enterprise activity. The basic principes of inovational marketing are: complet research of market, demand, ...
  • PRODAN, O.; FRĂSÎNEANU, P.; BRODESCO, L.; DELIU, A. (Editura U.T.M., 2012)
    În articol se dezvăluie esenţa, importanţa şi necesitatea aplicării marketingului în cadrul întreprinderii. În acest sens, o atenţie deosebită este acordată aspectului şi abordărilor teoretice ale conceptului de marketing ...
  • CHIRIAC, Lilia (Tehnica UTM, 2015)
    Lateral marketing is a new dimension of modern marketing concept approach. It appears as an alternative to exploit the opportunities, offers an alternative for generating entirely new product ideas for high demand ...
  • BURBULEA, Rodica (Universitatea Tehnică a Moldovei, 2024)
    Îndrumarul metodic include teste, probleme şi studii de caz alcătuite în conformitate cu programa analitică, necesare pentru a dezvolta cunoștințe și abilități privind gestionarea și promovarea produselor și serviciilor ...
  • COVAŞ, Igor (Universitatea Tehnică a Moldovei, 2020)
    În lucrare am încercat să determin locul și importanța marketingului serviciilor de evaluare privit din aspectul de calitate a serviciilor în cadrul activității de evaluare.
  • BARBU, Vlad Stefan; D’AMICO, Guglielmo; DE BLASIS, Riccardo (Bons Offices, 2018)
    In this presentation, based on Barbu et al., 2017, we are interested in applications of statistical techniques for Markov chains in financial mathematics. We have modelled through a Markov chain the time evolution of the ...
  • AFTENI, Maria; BAJENOV, Sevastian; CUȘNIR, Mihaela; FURDUI, Alexandru; GÂTLAN, Gabriel (Universitatea Tehnică a Moldovei, 2023)
    This article represents a contemplation and analysis of domain-specific language in developing a markup language for designing diagrams. Because it is already a well-known fact that UML diagrams have a considerable purpose ...

Search DSpace

Browse

My Account