DSpace Repository

Metode eficiente pentru depășirea barierei psihologice la orele de limba engleză

Show simple item record

dc.contributor.author JECHIU, Ala
dc.contributor.author PROZOR-BARBALAT, Liliana
dc.date.accessioned 2019-10-30T13:14:45Z
dc.date.available 2019-10-30T13:14:45Z
dc.date.issued 2017
dc.identifier.citation JECHIU, Ala, PROZOR-BARBALAT, Liliana. Metode eficiente pentru depășirea barierei psihologice la orele de limba engleză. In: Limbaje Specializate: [tehnice]: Anuar ştiinţific. Chişinău: Tehnica-UTM, 2017, nr. 10, pp. 48-53. ISSN 1857-1379. ISBN 978-9975-45-008-9. en_US
dc.identifier.isbn 978-9975-45-008-9
dc.identifier.issn 1857-1379
dc.identifier.uri http://repository.utm.md/handle/5014/5710
dc.description.abstract Articolul analizează unele metode de predare a limbii engleze, menite să contribuie la eliminarea barierei psihologice a studenților: simularea sau jocul de rol, situații umoristice. Actualitatea articolului constă în necesitatea stringentă a dezvoltării abilităților de comunicare în limba engleză a viitorilor ingineri prin depășirea unui obstacol serios – bariera psihologică. Obiectul cercetării este examinarea unor metode și elaborarea de recomandări în scopul utilizării acestora în procesul de predare a limbii engleze. en_US
dc.language.iso ro en_US
dc.publisher Tehnica UTM en_US
dc.rights Attribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 United States *
dc.rights.uri http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/us/ *
dc.subject limba engleză en_US
dc.subject bariera psihologică en_US
dc.subject joc de rol en_US
dc.subject simulare en_US
dc.subject momente de umor en_US
dc.title Metode eficiente pentru depășirea barierei psihologice la orele de limba engleză en_US
dc.type Article en_US


Files in this item

The following license files are associated with this item:

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Attribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 United States Except where otherwise noted, this item's license is described as Attribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 United States

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account