Facultatea Inginerie Economică și Business: Recent submissions

  • СТУКАЛОВА, Татьяна (Tehnica UTM, 2015)
    Не секрет, что в настоящее время все вокруг меняется. Меняется мир вокруг нас: появляются товары и услуги-новинки, новые возможности и способы удовлетворения потребностей, меняемся мы сами и наш подход к выбору этих товаров ...
  • СТУКАЛОВА, Татьяна (Tehnica UTM, 2015)
    Оказавшись территориально и экономически между двумя крупными интеграционными группировками, Республика Молдова столкнулась с серьезными экономическими вызовами, на которые не может отвечать самостоятельно, в одиночку, ...
  • CREŢU, Doina; CHILDESCU, Valentina (Tehnica UTM, 2015)
    Small affairs represent the main source of economical growth. The financial politics promoted by Governement of Republic Moldova pas not only to encourage the small affairs but has to solve some problems whitch they face with.
  • CARMANOVICI, Irina; MUNTEANU, Tatiana (Tehnica UTM, 2015)
    The EU is an important partner of the Republic of Moldova. Economic relations between the two countries have seen a good development. Only in 2012, under the impact of global economic crisis, the intensity of economic flows ...
  • GOLOVACI, Florin-Anastasie; CHILDESCU, Valentina (Tehnica UTM, 2015)
    Republica Moldova este un stat agrar-industrial. Agricultura este unul dintre pilonii tradiţionali pentru economia Republicii Moldova. Un studiu realizat de Banca Mondială, arată insă că agricultura din Republica Moldova ...
  • POPOVICI, Larisa (Tehnica UTM, 2015)
    Neuromarketing is the study of how people's brains respond to advertising and other brand-related messages by scientifically monitoring brainwave activity, eye-tracking and skin response. For decades, marketers have sought ...
  • BACA, Olga; REBENJA, Irina; CHILDESCU, Valentina (Tehnica UTM, 2015)
    Tinerii sunt viitorul acestei ţări. Ei sunt partea entuziastă a acestui popor care au iniţiativă şi ambiţia pentru a face schimbări. Iar unul dintre domeniile cele mai importante este cu siguranţăeconomia care este mereu ...
  • MUNTEANU, Tatiana; MOLDOVAN, Artiom (Tehnica UTM, 2015)
    Dezvoltarea economică a unei ţări depinde in mare măsură de gradul de dezvoltare a pieţii financiare. Piaţa financiară nebancară, fiind parte componentă a pieţii financiare are un rol important in acumularea şi repartizarea ...
  • MUNTEANU, Tatiana; BOTNARI, Iurie (Tehnica UTM, 2015)
    Energia vantului (eoliană) este o sursă de energie inepuizabilă, nepoluantă şi respectiv uşor de valorificat.Teritoriul Republicii Moldova dispune de un potenţial eolian important, iar utilizarea pe scară largă a morilorde ...
  • CVASVITCHI, Cristina; MUNTEANU, Tatiana (Tehnica UTM, 2015)
    Pe baza datelor istorice despre energia solară pe teritoriul Republicii Moldova, s-a determinat potenţialul disponibil de energie solară pentru trei tipuri de instalaţii: incălzirea apei, uscarea produselor agro – alimentare ...
  • COJUHARI, Andrei (Tehnica UTM, 2015)
    Dezvoltarea social-economică durabilă a ţării este condiţionată de necesitatea modernizării permanente a infrastructurii ramurilor care prestează servicii sociale. In articol sunt analizate problemele prioritare ale ...
  • CHILDESCU, Valentina (Tehnica UTM, 2015)
    Locul esenţial in cadrul activităţii de marketing il ocupă elaborarea şi implementarea strategiilor de marketing adecvate pieţei şi nu in ultimul rand, efectuarea auditului de marketing cu scopul perfecţionării activităţii ...
  • DIMITROV, Mihaela; CHILDESCU, Valentina (Tehnica UTM, 2015)
    Piaţa produselor farmaceutice prezintă anumite elemente specifice, in comparaţie cu pieţele pentru alte bunuri şi servicii, care limitează aplicarea deplină a mecanismelor economiei de piaţă bazate pe interacţiunea liberă ...
  • CANJA, Ana; RAILEAN, Alina; CARMANOVICI, Irina (Tehnica UTM, 2015)
    This article is about social marketing and it’s general characteristics, definition, key-points. Also, it aims to describe the basic principles of social marketing, offering a brief explanation for each of them. An essential ...
  • CHIRIAC, Lilia; SUVAC, Natalia (Tehnica UTM, 2015)
    In the market economy, in the situation of competiton, political and social changing, enterprises should develop an action plan that provides the opportunityto evaluate the effectiveness of business, to control the expenses ...
  • CHIRIAC, Lilia (Tehnica UTM, 2015)
    Lateral marketing is a new dimension of modern marketing concept approach. It appears as an alternative to exploit the opportunities, offers an alternative for generating entirely new product ideas for high demand ...
  • GOIAN, Mariana (Tehnica UTM, 2015)
    Serviciul reprezintă una din cele mai dinamice zone ale economiei moderne, fiind totodată şi un domeniu de larg interes teoretic. Calitatea unui serviciu este greu de definit. Calitatea nu se referă exclusiv la produsul ...
  • CAZACU, Vitalie; CAZACU, Aurelia (Tehnica UTM, 2015)
    Importanţa deosebită acordată IMM in majoritatea ţărilor dezvoltate se datorează unor solide fundamente economice şi sociale. Intreprinderile mici şi mijlocii sunt mult mai receptive la nevoile pieţei, mai adaptabile la ...
  • VIȘANU, Adelina; DUCA, Ana; POPESCU, Ludmila; ŞTEFÎRŢĂ, Natalia (Tehnica UTM, 2015)
    După criza din 2008 sarcinile politicilor economice şi structura instituţiilor au trecut prin multe schimbări atat la nivelul economiei mondiale, cat şi la nivel european. In acest studiu vom analiza stabilitatea sistemului ...
  • СТРАТИЛА, Алина (Tehnica UTM, 2015)
    Характерной особенностью современного бизнеса является выдвижение на первый план финансовых аспектов деятельности субъектов хозяйствования, что обусловило возрастание роли анализа финансового состояния предприятия.

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account