DSpace Repository

Managementul vânzărilor în întreprindere

Show simple item record

dc.contributor.advisor MOREI, Virgiliu
dc.contributor.author DUB, Vitalie
dc.date.accessioned 2025-02-18T17:23:37Z
dc.date.available 2025-02-18T17:23:37Z
dc.date.issued 2023
dc.identifier.citation DUB, Vitalie. Managementul vânzărilor în întreprindere. Teză de master. Programul de studiu Administrarea afacerilor în sectorul agroalimentar. Conducător ştiinţific MOREI Virgiliu. Universitatea Tehnică a Moldovei. Chișinău, 2023. en_US
dc.identifier.uri https://repository.utm.md/handle/5014/29660
dc.description Fişierul ataşat conţine: Adnotare, Annotation, Cuprins, Introducere, Bibliografie. en_US
dc.description.abstract Scopul cercetării: analiza aspectelor teoretice și practice ale managementului vânzărilor și sugerarea tehnicilor moderne pentru îmbunătățirea performanței vânzărilor într-o întreprindere. Noutatea științifică și valoarea aplicativă a cercetării: Subiectul abordat în lucrare nu este o noutate, fiind analizat și desfășurat în diverse lucrări a specialiștilor din domeniu, precum și oamenilor de știință care studiază și își aduc aportul în domeniul economic, însă aceste rezultate nu sunt mereu aplicate în practică. Astfel, tema rămâne actuală luând în considerație reformele la nivel administrativ central și schimbările de influență politică, prin noi reglementări de nivel juridic, economic și financiar. Valoarea aplicativă a lucrării: Studiul efectuat constă în sistematizarea definițiilor și caracteristicilor de bază ale managementului vânzărilor, cu evidențierea elementelor caracteristice, clasificărilor și tipologiei tehnicilor de vânzare; argumentarea celor mai potrivite principii, direcții, forme și metode de gestiune a vânzărilor. en_US
dc.description.abstract Research goal: analyzing the theoretical and practical aspects of sales management and suggesting modern techniques for improving sales performance in an enterprise. The applicative value of the thesis: The study consists in the systematization of the definitions and basic characteristics of sales management, highlighting the characteristic elements, classifications and typology of sales techniques; arguing the most suitable principles, directions, forms and methods of sales management. en_US
dc.language.iso ro en_US
dc.publisher Universitatea Tehnică a Moldovei en_US
dc.rights Attribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 United States *
dc.rights.uri http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/us/ *
dc.subject management en_US
dc.subject plan de vânzări en_US
dc.subject tehnici de vânzare en_US
dc.subject instrumente de promovare a vânzărilor en_US
dc.subject sales plan en_US
dc.subject sales techniques en_US
dc.subject sales promotion tools en_US
dc.title Managementul vânzărilor în întreprindere en_US
dc.title.alternative Management of sales activity in the enterprise en_US
dc.type Thesis en_US


Files in this item

The following license files are associated with this item:

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Attribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 United States Except where otherwise noted, this item's license is described as Attribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 United States

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account