DSpace Repository

Managementul calității în cadrul întreprinderii “MACARA SERVICE” S.R.L.

Show simple item record

dc.contributor.advisor ȚURCAN, Iuliu
dc.contributor.author CUȚAEV, Romina
dc.date.accessioned 2025-02-17T11:52:38Z
dc.date.available 2025-02-17T11:52:38Z
dc.date.issued 2025
dc.identifier.citation CUȚAEV, Romina. Managementul calității în cadrul întreprinderii “MACARA SERVICE” S.R.L.. Teză de master. Programul de studiu Administrarea afacerilor. Conducător ştiinţific ȚURCAN Iuliu. Universitatea Tehnică a Moldovei. Chișinău, 2025. en_US
dc.identifier.uri https://repository.utm.md/handle/5014/29610
dc.description Fişierul ataşat conţine: Adnotare, Annotation, Cuprins, Introducere, Bibliografie. en_US
dc.description.abstract Scopul lucrării: Scopul tezei de master constă în identificarea și aplicarea direcțiilor de îmbunătățire a managementului calității în cadrul companiei “Macara Service” S.R.L. Obiectivele cercetării: Studierea conceptelor și principiilor managementului calității. Studierea, analiza și evaluarea activității companiei “Macara Service” S.R.L., din perspectiva calității. Formularea unor recomandări pentru optimizarea managementului calității, care să contribuie la atingerea obiectivelor companiei. Metode aplicate pentru realizarea cercetării: Analiza SWOT pentru evaluarea situației actuale a companiei. Metoda auditului intern pentru identificarea neconformităților. Studiul literaturii de specialitate și evaluarea datelor primite de la companie, utilizate pentru studiul de caz. Rezultatele obținute: S-au studiat și analizat reperele teoretice privind managementul calității și metodele de evaluare a acestuia. S-a efectuat o analiză a sectorului construcțiilor și a competiției din Republica Moldova, fiind prezentată partea practică, care include analiza detaliată a activităților companiei “Macara Service” S.R.L. și evaluarea sistemului de management al calității existent. În cele din urmă, s-au formulat recomandări strategice pentru îmbunătățirea managementului calității, conform rezultatelor studiului de caz. Datorită cunoștințelor sistematizate pe parcursul cercetărilor teoretice și practice realizate în cadrul acestei teze, putem contribui la dezvoltarea unor practici eficiente de management al calității în domeniul construcțiilor. en_US
dc.description.abstract The main purpose: The aim of the master's thesis is to identify and apply the directions of quality management improvement in the company "Crane Service" S.R.L. Research Objectives: To study the concepts and principles of quality management. To study, analyze and evaluate the activity of the company "Macara Service" S.R.L. from the quality perspective. To formulate recommendations for the optimization of quality management, which contribute to the achievement of the company's objectives. Methods applied for the realization of the research: SWOT analysis to evaluate the current situation of the company. Internal audit method to identify non-conformities. Literature review and evaluation of data received from the company used for the case study. Results obtained: Theoretical background on quality management and its evaluation methods were studied and analyzed. An analysis of the construction sector and the competition in the Republic of Moldova was carried out, and the practical part was presented, which includes a detailed analysis of the activities of the company "Macara Service" S.R.L. and the evaluation of the existing quality management system. Finally, strategic recommendations for the improvement of quality management were formulated according to the results of the case study. Thanks to the knowledge systematized during the theoretical and practical research carried out in this thesis, we can contribute to the development of effective quality management practices in the field of construction. en_US
dc.language.iso ro en_US
dc.publisher Universitatea Tehnică a Moldovei en_US
dc.rights Attribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 United States *
dc.rights.uri http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/us/ *
dc.subject calitate en_US
dc.subject macarale turn en_US
dc.subject management al calității en_US
dc.subject quality en_US
dc.subject tower cranes en_US
dc.subject quality management en_US
dc.title Managementul calității în cadrul întreprinderii “MACARA SERVICE” S.R.L. en_US
dc.title.alternative Quality management in the enterprise "Macara Service" S.R.L. en_US
dc.type Thesis en_US


Files in this item

The following license files are associated with this item:

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Attribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 United States Except where otherwise noted, this item's license is described as Attribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 United States

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account