DSpace Repository

Sistem inteligent de instruire bazat pe modelul de stare a fluxului condus de inteligența artificială

Show simple item record

dc.contributor.author SCROB, Sergiu
dc.contributor.author LISNIC, Inga
dc.date.accessioned 2024-10-11T08:43:14Z
dc.date.available 2024-10-11T08:43:14Z
dc.date.issued 2024
dc.identifier.citation SCROB, Sergiu și Inga LISNIC. Sistem inteligent de instruire bazat pe modelul de stare a fluxului condus de inteligența artificială. In: Conferinţa tehnico-ştiinţifică a studenţilor, masteranzilor şi doctoranzilor = Technical Scientific Conference of Undergraduate, Master and PhD Students, Universitatea Tehnică a Moldovei, 27-29 martie 2024. Chișinău, 2024, vol. 1, pp. 340-350. ISBN 978-9975-64-458-7, ISBN 978 9975-64-459-4 (Vol.1). en_US
dc.identifier.isbn 978-9975-64-458-7
dc.identifier.isbn 978 9975-64-459-4
dc.identifier.uri http://repository.utm.md/handle/5014/27989
dc.description.abstract În domeniul educației care evoluează rapid, inteligența artificială joacă un rol cheie în schimbarea experienței de învățare. O aplicație notabilă este dezvoltarea sistemelor inteligente de învățare, în special învățarea adaptivă bazată pe chestionare, care vizează furnizarea de căi de învățare personalizate și eficiente pentru studenți. În acest articol ne propunem să relatăm despre o nouă abordare inovatoare care valorifică puterea inteligenței artificiale pentru a crea experiențe educaționale dinamice și personalizate folosind modelul stării fluxului propus de Mihalyi Csikszentmihalyi. Sistemul folosește un model cu mai multe fațete care include recunoașterea emoțiilor, analiza stării fluxului și o rețea neuronală pentru a adapta experiența de învățare pentru fiecare student. Detectarea emoțiilor folosind modele precum MobileNetV2, ResNet-50, EfficientNetB3 permite sistemului să măsoare starea emoțională a unui elev în timp real. Aceste date, combinate cu un calcul cuprinzător al indicelui fluxului, asigură că materialul de învățare este adaptat nevoilor emoționale și cognitive ale cursantului. Scopul final este menținerea unei stări de flux pozitiv pentru o perioadă de timp cât mai mare, sporind angajamentul și prevenind plictiseala sau frustrarea. en_US
dc.language.iso ro en_US
dc.publisher Universitatea Tehnică a Moldovei en_US
dc.relation.ispartofseries Conferinţa tehnico-ştiinţifică a studenţilor, masteranzilor şi doctoranzilor = Technical Scientific Conference of Undergraduate, Master and PhD Students: Chişinău, 27-29 martie 2024. Vol. 1;
dc.rights Attribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 United States *
dc.rights.uri http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/us/ *
dc.subject învățare adaptivă en_US
dc.subject inteligență artificială en_US
dc.subject sisteme inteligente de învățare en_US
dc.title Sistem inteligent de instruire bazat pe modelul de stare a fluxului condus de inteligența artificială en_US
dc.type Article en_US


Files in this item

The following license files are associated with this item:

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Attribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 United States Except where otherwise noted, this item's license is described as Attribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 United States

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account