dc.contributor.advisor | CEBAN, Victor | |
dc.contributor.author | TСАСI, Аndrei | |
dc.date.accessioned | 2024-02-05T12:05:08Z | |
dc.date.available | 2024-02-05T12:05:08Z | |
dc.date.issued | 2024 | |
dc.identifier.citation | TСАСI, Аndrei. Сontribuții privind perfeсționаreа orgаnizării trаnsportului de аutoturisme din SUА în Moldovа în саdrul сompаniei S.С MIRАLEX &СO S.R.L: tz. de master: Programul de studiu: Management şi Exploatarea Transportului. Cond. şt. Victor CEBAN. Universitatea Tehnică a Moldovei. Chişinău, 2024. | en_US |
dc.identifier.uri | http://repository.utm.md/handle/5014/26208 | |
dc.description | Fişierul ataşat conţine: Rezumat, Cuprins, Introducere, Bibliografie. | en_US |
dc.description.abstract | În teza de master s-a calculat indicatorii economici pentru trei curse pentru transportul de autovehicule din SUA în Republica Moldova prin următoarele porturile: Bremen (Germania), Constanța (România), Klaipeda (Lituania) apoi cu transportul rutier în Chișinău. În compartimentul analitic au fost elaborate misiunea și obiectivele a companiei.De asemenea au fost analizate caracteristica generală a întreprinderii și concurența companiei.A fost analizați indicatorii financiari ai întreprinderii și a fost elaborată analiza S.W.O.T a S.С. "MIRАLEX & СO" S.R.L. În compartimentul de proiectare a fost caracterizat procesul tehnologic de transport a autovehiculelor prin containere cu transportul maritim și rutier.De asemenea a fost elaborat graficul de muncă a conducătorului auto pentru cursele menționate mai sus. În prezenta lucrare de asemenea sunt propuse sistemul de fixare a autovehiculului în container. În compartimentul economic au fost calculate costurile pentru procesul de transport a cursele menționate mai sus și de asemenea a fost calculat timpul de transportare pentru toate variantele menționate. | en_US |
dc.description.abstract | In the master's thesis, economic indicators were calculated for three routes for the transport of motor vehicles from the USA to the Republic of Moldova via the following ports: Bremen (Germany), Constanta (Romania), Klaipeda (Lithuania) then with road transport in Chisinau. In the analytical section, the mission and objectives of the company were developed, the general characteristics of the company and the competition of the company were analyzed, the financial indicators of the company were analyzed and the S.W.O.T analysis of S.С. was developed. "MIRАLEX & СO" S.R.L. In the design department, the technological process of transporting vehicles by container with sea and road transport was characterized and the driver's work schedule for the above-mentioned runs was also developed. In this paper also the system of fixing the vehicle in the container is proposed. In the economic section the costs for the transport process of the above mentioned journeys have been calculated and also the transport time for all mentioned variants has been calculated. | en_US |
dc.language.iso | ro | en_US |
dc.publisher | Universitatea Tehnică a Moldovei | en_US |
dc.rights | Attribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 United States | * |
dc.rights.uri | http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/us/ | * |
dc.subject | transport de autovehicule | en_US |
dc.subject | costuri pentru procesul de transport | en_US |
dc.subject | container | en_US |
dc.title | Сontribuții privind perfeсționаreа orgаnizării trаnsportului de аutoturisme din SUА în Moldovа în саdrul сompаniei S.С MIRАLEX &СO S.R.L | en_US |
dc.type | Thesis | en_US |
The following license files are associated with this item: