dc.contributor.advisor | CORCIOVĂ, Călin | |
dc.contributor.advisor | LUCA, Cătălina | |
dc.contributor.author | BĂEȘU, Andra Cristiana | |
dc.contributor.author | FUIOR, Robert | |
dc.date.accessioned | 2023-09-18T06:52:57Z | |
dc.date.available | 2023-09-18T06:52:57Z | |
dc.date.issued | 2023 | |
dc.identifier.citation | BĂEȘU, Andra Cristiana, FUIOR, Robert. Aplicație interactivă pentru recuperarea cognitivă. In: Conferinţa tehnico-ştiinţifică a studenţilor, masteranzilor şi doctoranzilor, Universitatea Tehnică a Moldovei, 5-7 aprilie 2023. Chișinău, 2023, vol. 2, pp. 170-174. ISBN 978-9975-45-956-3. ISBN 978-9975-45-957-7 (Vol.2). | en_US |
dc.identifier.isbn | 978-9975-45-956-3 | |
dc.identifier.isbn | 978-9975-45-957-7 | |
dc.identifier.uri | http://repository.utm.md/handle/5014/24018 | |
dc.description.abstract | Stimularea cognitivă începe de la o vârstă fragedă și are ca scop obținerea cunoștințelor necesare și a abilităților necesare de rezolvare a problemelor în timpul unor activități fizice pentru a capta atenția celor mici. Jocurile și jucăriile îi ajută pe copii să dezvolte moduri sănătoase de gândire, concetrare, imaginație și perspectivă. Jucăriile trebuie alese cât mai bine posibil, în funcție de vârsta și abilitățile copilului. De la vârsta de un an, copiii încep să fie interesați de jucării și mai ales de efectele pe care le au acțiunile lor asupra jucăriilor. Pe măsură ce copiii își dezvoltă abilitățile motorii fine și coordonarea mână-ochi, ei vor deveni interesați de jocurile din ce în ce mai complexe care sunt importante în dezvoltarea lor cognitivă. Din acest moment, copilul va dezvolta și o preferință pentru jucării, dorind adesea să le aleagă singur. Acest sistem este destinat atât pentru analiza, cât și pentru tratarea diferitelor deficite cognitive ale pacienților. Prin intermediul setului de push-buttoane multicolore care sunt conectate la platforma de dezvoltare Arduino Uno, care „rulează” un soft ce identifică dacă au fost apăsate corect butoanele pentru a înscrie la scorul final. Efectuarea ședinței de terapie se realizează în sesiuni de lucru de 15-30 minute, de 3-5 ori pe săptămână. | en_US |
dc.language.iso | ro | en_US |
dc.publisher | Universitatea Tehnică a Moldovei | en_US |
dc.rights | Attribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 United States | * |
dc.rights.uri | http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/us/ | * |
dc.subject | microcontrollere | en_US |
dc.subject | recuperare cognitivă | en_US |
dc.subject | aplicații interactive | en_US |
dc.title | Aplicație interactivă pentru recuperarea cognitivă | en_US |
dc.type | Article | en_US |
The following license files are associated with this item: