DSpace Repository

Influența abordărilor recente ale epistemologiei asupra cercetării educaționale

Show simple item record

dc.contributor.author BARCARI, Dina
dc.date.accessioned 2022-07-12T11:06:33Z
dc.date.available 2022-07-12T11:06:33Z
dc.date.issued 2022
dc.identifier.citation BARCARI, Dina. Influența abordărilor recente ale epistemologiei asupra cercetării educaționale. In: Cercetarea, dezvoltarea și inovarea din perspectiva eticii globale = Research, development and innovation from the perspective of global ethics: Conferinţa Știinţifică Internaţională, Ediția a 3-a, Universitatea Tehnică a Moldovei, Chişinău, 15 aprilie 2022. Chişinău, 2022, pp. 218-222. ISBN 978-9975-45-821-4. en_US
dc.identifier.isbn 978-9975-45-821-4
dc.identifier.uri http://repository.utm.md/handle/5014/20537
dc.description.abstract Întrebările despre „cursul normal al științei” și „cea mai bună cercetare științifică” s-au înmulțit în cercurile educaționale. Cercetătorii și-au arătat scepticismul față de formulările cantitative, mai ales atunci când sunt aplicate la viața și modelele de dezvoltare ale copiilor. A existat o preocupare intensificată pentru particularitățile vieții școlare și pentru contextele sociale și economice care afectează ceea ce este învățat și predat. Din acest motiv s-a recunoscut din ce în ce mai mult importanța perspectivei și punctului de vedere a cercetării educaționale. en_US
dc.description.abstract The questions about the "normal course of science" and "the best scientific research" have multiplied in educational circles. Researchers have shown skepticism about quantitative formulations, especially when applied to children's lives and developmental patterns. There has been an intensified concern for the particularities of school life and for the social and economic contexts that affect what is learned and taught. For this reason, the importance of the perspective and point of view of educational research has been increasingly recognized. en_US
dc.language.iso ro en_US
dc.publisher Universitatea Tehnică a Moldovei en_US
dc.rights Attribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 United States *
dc.rights.uri http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/us/ *
dc.subject epistemologie en_US
dc.subject știința educației en_US
dc.subject cercetarea educațională en_US
dc.subject epistemology en_US
dc.subject epistemology of education en_US
dc.title Influența abordărilor recente ale epistemologiei asupra cercetării educaționale en_US
dc.type Article en_US


Files in this item

The following license files are associated with this item:

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Attribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 United States Except where otherwise noted, this item's license is described as Attribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 United States

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account