DSpace Repository

Evaluarea unui software pentru automatizarea activităților si proceselor de marketing în rețelele sociale

Show simple item record

dc.contributor.advisor CUNEV, Veaceslav
dc.contributor.advisor BODOGA, Cristina
dc.contributor.author GRIȘCA, Irina
dc.date.accessioned 2022-06-27T11:16:35Z
dc.date.available 2022-06-27T11:16:35Z
dc.date.issued 2022
dc.identifier.citation GRIȘCA, Irina. Evaluarea unui software pentru automatizarea activităților si proceselor de marketing în rețelele sociale: tz. de master: Programul de studiu: Tehnologia Informaţiei pentru Afaceri. Cond. şt. CUNEV Veaceslav. Consultant BODOGA Cristina. Universitatea Tehnică a Moldovei. Chişinău, 2022. en_US
dc.identifier.uri http://repository.utm.md/handle/5014/20483
dc.description Fişierul ataşat conţine: Rezumat, Cuprins, Introducere, Bibliografie. en_US
dc.description.abstract Lucrare este realizată de studenta, Irina Grișca, teza poartă denumirea: Evaluarea unui software pentru automatizarea activităților si proceselor de marketing în rețelele sociale. Teza este structurată în 3 capitole, introducere și concluzii. Scopul inițial este: Alegerea celui mai bun Software și automatizarea procesului unei anumite companii de marketing. Obiectivele lucrării sunt: analiza 6 softwares de marketing automation; integrarea software în activitatea antreprenorială a unei companii din Moldova; analiza pâna digital marketing la și după; analiza comparative între softwares; marketing automation ca metoda de digitalizare a antreprenoriatului local; analiza beneficii și dezavantaje. en_US
dc.description.abstract The paper is written by the student, Irina Grisca, the thesis is called: Evaluation of a software for the automation of marketing activities and processes in social media networks. The thesis is structured in 3 chapters, introduction and conclusions. The original purpose is: Choosing the best software and automating the process of a particular marketing company. The objectives of the paper are: analyze 6 Marketing Automation Software; software integration in the entrepreneurial activity of a Moldovan company; analysis before and after; comparative Analysis Between Softwares; marketing Automation as a method of digitizing local entrepreneurship; analysis of benefits and disadvantages. en_US
dc.language.iso ro en_US
dc.publisher Universitatea Tehnică a Moldovei en_US
dc.rights Attribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 United States *
dc.rights.uri http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/us/ *
dc.subject social media en_US
dc.subject software en_US
dc.subject automatizare en_US
dc.subject marketing digital en_US
dc.subject automation en_US
dc.subject digital marketing en_US
dc.title Evaluarea unui software pentru automatizarea activităților si proceselor de marketing în rețelele sociale en_US
dc.title.alternative Evaluation of a software for the automation of marketing activities and processes in social media networks en_US
dc.type Thesis en_US


Files in this item

The following license files are associated with this item:

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Attribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 United States Except where otherwise noted, this item's license is described as Attribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 United States

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account