dc.contributor.advisor | CADOCINICOV, Anatolie | |
dc.contributor.author | RABEI, Oleg | |
dc.date.accessioned | 2022-03-18T10:52:31Z | |
dc.date.available | 2022-03-18T10:52:31Z | |
dc.date.issued | 2022 | |
dc.identifier.citation | RABEI, Oleg. Studiul reparației îmbrăcăminților nerigide ale drumurilor urbane în condiții a fluxului de trafic dens. tz. de master: Programul de studiu: Drumuri, Materiale și Mecanizare în Construcţii. Conducător: CADOCINICOV, Anatolie. Universitatea Tehnică a Moldovei. Chişinău, 2022. | en_US |
dc.identifier.uri | http://repository.utm.md/handle/5014/19763 | |
dc.description | Fişierul ataşat conţine: Cuprins, Introducere, Introduction, Rezumat, Summary, Bibliografie. | en_US |
dc.description.abstract | Pe baza unor studii experimentale și teoretice, au fost determinată distanța admisibila de transport a unui amestec fierbinte cu o fiabilitate de 0,95, în funcție de temperatura aerului și de nivelul traficului pe rețeaua rutieră prin transport urban; fundamentarea performantelor autobasculantelor in funcție de capacitatea lor de transport, raza de transport a amestecului si încărcarea sistemului de circulație rutiera. Modernizarea străzilor urbane conform acestor principii ar presupune măsuri precum: redimensionarea trotuarelor și carosabilului, amenajarea buzunarelor de parcare în paralel cu strada, crearea pistelor pentru biciclete, amenajarea benzilor dedicate transportului public, renovarea liniilor verzi, eliminarea obstacolelor și denivelărilor de pe trotuare, amenajarea trecerilor pietonale denivelate, modernizarea iluminatului stradal și a scurgerilor pluviale. | en_US |
dc.description.abstract | Based on experimental and theoretical studies, the permissible transport distance of a hot mixture with a reliability of 0.95 was determined, depending on the air temperature and the level of traffic on the road network by urban transport; substantiating the performance of dump trucks according to their transport capacity, the transport radius of the mixture and the loading of the road traffic system. Modernization of urban streets according to these principles would involve measures such as: resizing sidewalks and roads, arranging parking pockets parallel to the street, creating bike lanes, arranging lanes dedicated to public transport, renovating green lines, removing obstacles and bumps on sidewalks, landscaping uneven sidewalks, modernization of street lighting and rainwater runoff. | en_US |
dc.language.iso | ro | en_US |
dc.publisher | Universitatea Tehnică a Moldovei | en_US |
dc.rights | Attribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 United States | * |
dc.rights.uri | http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/us/ | * |
dc.subject | trafic dens | en_US |
dc.subject | drumuri urbane | en_US |
dc.subject | îmbrăcăminții nerigide urbane | en_US |
dc.subject | drumuri nerigide | en_US |
dc.subject | non-rigid urban clothing | en_US |
dc.subject | non-rigid roads | en_US |
dc.title | Studiul reparației îmbrăcăminților nerigide ale drumurilor urbane în condiții a fluxului de trafic dens | en_US |
dc.type | Thesis | en_US |
The following license files are associated with this item: