DSpace Repository

Particularităţile marketingului în construcţii

Show simple item record

dc.contributor.advisor ȚURCANU, Nicolae
dc.contributor.author MOVILEANU, Tudor
dc.date.accessioned 2022-02-02T13:37:39Z
dc.date.available 2022-02-02T13:37:39Z
dc.date.issued 2022
dc.identifier.citation MOVILEANU, Tudor. Particularităţile marketingului în construcţii: tz. de master: Programul de studiu: Administrarea afacerilor. Cond. șt. ȚURCANU Nicolae. Universitatea Tehnică a Moldovei. Chişinău, 2022. en_US
dc.identifier.uri http://repository.utm.md/handle/5014/19099
dc.description Fișierul atașat conține: Rezumat, Cuprins, Introducere, Bibliografie. en_US
dc.description.abstract În actualele condiţii ale unei pieţe globale tot mai competitive, organizaţiile economice, firmele nu mai pot supravieţui decât printr-o activitate de cel mai înalt nivel. La rândul lor consumatorii şi utilizatorii se confruntă cu o ofertă tot mai mare, cu un număr tot mai mare de furnizori care caută să le satisfacă cele mai mici nevoi. Marketingul îşi are originea tocmai în faptul că oamenii, agenţii economici manifestă nevoi, trebuinţe, dorinţe, iar alegerea bunului sau serviciului necesar este foarte grea. Un management al marketingului eficient va pune accentul tocmai pe depistarea acestor nevoi, pe evaluarea lor, pe categorisirea lor şi apoi pe satisfacerea lor. Deci, marketingul este, aşa cum afirmă Kotler, arta de a crea şi satisface cererea într-un mod profitabil. Marile firme şi grupuri industriale practică un marketing profesionist, fastuos, cu bugete foarte mari, dar profitabil în ultimă instanţă. Firmele mici, fără bani, practică un alt marketing – spontan, intuitiv, simplu, imediat, belicos. en_US
dc.language.iso ro en_US
dc.publisher Universitatea Tehnică a Moldovei en_US
dc.rights Attribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 United States *
dc.rights.uri http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/us/ *
dc.subject marketing în construcții en_US
dc.subject negociere en_US
dc.subject partener en_US
dc.subject marketing mix en_US
dc.subject partners en_US
dc.title Particularităţile marketingului în construcţii en_US
dc.type Thesis en_US


Files in this item

The following license files are associated with this item:

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Attribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 United States Except where otherwise noted, this item's license is described as Attribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 United States

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account