DSpace Repository

Studiul influenței designului UI/UX asupra strategiilor de marketing digital

Show simple item record

dc.contributor.advisor TRONCIU, Sergiu
dc.contributor.author STAMATIN, Andrei
dc.date.accessioned 2022-01-31T09:44:23Z
dc.date.available 2022-01-31T09:44:23Z
dc.date.issued 2021
dc.identifier.citation STAMATIN, Andrei. Studiul influenței designului UI/UX asupra strategiilor de marketing digital: tz. de master: Programul de studiu: Design și Tehnologii Poligrafice. Cond. şt. TRONCIU Sergiu. Universitatea Tehnică a Moldovei. Chişinău, 2021. en_US
dc.identifier.uri http://repository.utm.md/handle/5014/18994
dc.description Fișierul atașat conține: Rezumat, Cuprins, Introducere, Bibliografie. en_US
dc.description.abstract Progresul tehnologic creează oportunități pentru toată lumea, indiferent de locația lor, dispozitiv sau ora din zi. Pe măsură ce tehnologiile mobile și rețelele de socializare au schimbat călătoriile clienților într-o direcție în care clienții pot alege cursul pe care doresc să-l urmeze în călătorie, navigarea călătoriei clienților a devenit un instrument important. Comportamentul multicanal al consumatorilor, cum ar fi showrooming-ul și webrooming-ul sunt rezultate ale integrării diferitelor canale în procesul de luare a deciziilor consumatorului, dar ele nu vor fi în centrul acestei teze, așa cum vor fi diferite metode de abordare a analizei călătoriei în ansamblu. Îmbunătățirea UI/UX este o temă relevantă în cercetarea strategiilor de marketing digital. Designul web este considerat un facilitator important al unei bune experiențe de utilizător, precum și a atitudinilor și comportamentului de cumpărături online. Acesta include aflarea cu ce se luptă utilizatorii, analiticii sugerează că posibilele provocări ale cumpărăturilor online includ de ex. angajamentul cognitiv și atașamentul emoțional. en_US
dc.language.iso ro en_US
dc.publisher Universitatea Tehnică a Moldovei en_US
dc.rights Attribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 United States *
dc.rights.uri http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/us/ *
dc.subject designul UI/UX en_US
dc.subject marketing en_US
dc.subject mediul online en_US
dc.subject design emoțional en_US
dc.title Studiul influenței designului UI/UX asupra strategiilor de marketing digital en_US
dc.type Thesis en_US


Files in this item

The following license files are associated with this item:

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Attribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 United States Except where otherwise noted, this item's license is described as Attribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 United States

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account