DSpace Repository

Analiza posibilităților de creștere a eficienței publicității și evaluarea ei

Show simple item record

dc.contributor.advisor CAZAC, Viorica
dc.contributor.author GHILAN, Vladislav
dc.date.accessioned 2022-01-31T08:43:38Z
dc.date.available 2022-01-31T08:43:38Z
dc.date.issued 2021
dc.identifier.citation GHILAN, Vladislav. Analiza posibilităților de creștere a eficienței publicității și evaluarea ei: tz. de master: Programul de studiu: Design și Tehnologii Poligrafice. Cond. şt. CAZAC Viorica. Universitatea Tehnică a Moldovei. Chişinău, 2021. en_US
dc.identifier.uri http://repository.utm.md/handle/5014/18986
dc.description Fișierul atașat conține: Rezumat, Cuprins, Introducere, Bibliografie. en_US
dc.description.abstract Activând în domeniul de marketing, deseori este necesar realizarea publicității online, care include postările pe social media, precum și animații pentru promovarea prin Google ads sau Facebook ads. Astfel, deseori apare întrebarea cum de elaborat o reclamă eficientă, care ar mări vânzările, respectiv profitul companiei. Publicitatea în sine este o reclamă a unui produs, serviciu, care are ca scop captarea atenției publicului și respectiv, vinderea acestui produs sau serviciu unui spectru larg de oameni. Având în vedere realitatea de azi, societatea a devenit foarte digitalizată, fapt care a dus și la trecerea în sfera digitală a companiilor și respectiv, a publicității. O problemă în acest sens prezintă volumul, realizarea și insistența acestor publicități din domeniul media. Din cauza apariției unui val de nemulțumiri din partea utilizatorilor asupra faptului că publicitatea digitală în zilele de azi a devenit din ce în ce mai enervantă, s-a decis să se abordeze această problemă și să se găsească soluții practice pentru a schimba percepția consumatorului și a-i provoca interes spre achiziție. en_US
dc.language.iso ro en_US
dc.publisher Universitatea Tehnică a Moldovei en_US
dc.rights Attribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 United States *
dc.rights.uri http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/us/ *
dc.subject publicitate online en_US
dc.subject marketing-mix en_US
dc.subject politica de produs en_US
dc.subject strategie de marketing en_US
dc.subject Google ads en_US
dc.title Analiza posibilităților de creștere a eficienței publicității și evaluarea ei en_US
dc.type Thesis en_US


Files in this item

The following license files are associated with this item:

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Attribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 United States Except where otherwise noted, this item's license is described as Attribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 United States

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account