DSpace Repository

Paradigma sinergetică în educație - o nouă viziune a viitorului

Show simple item record

dc.contributor BALAN, Stela
dc.contributor.author DANILA, Victoria
dc.date.accessioned 2022-01-18T07:59:34Z
dc.date.available 2022-01-18T07:59:34Z
dc.date.issued 2009
dc.identifier.citation DANILA, Victoria. Paradigma sinergetică în educație - o nouă viziune a viitorului. In: International Conference of Young Researchers: proc. of International Conference of Young Researchers, 7 ed, 5-6 Nov., 2009, Chisinau, Republica Moldova, 2009, p. 139. ISBN 978-9975-70-901-9. en_US
dc.identifier.isbn 978-9975-70-901-9
dc.identifier.uri http://repository.utm.md/handle/5014/18794
dc.description.abstract Abordarea sinergetică tratează modelul de feedback pozitiv şi negativ, cicluri de comunicare complete sau necomplete în care se stabileşte funcţionarea specifică şi dezvoltarea sistemelor. Astfel, din necesitate se porneşte de la instalarea unui sistem social pe contraste şi diferenţe, la un sistem activ de comunicare şi cooperare. en_US
dc.language.iso ro en_US
dc.publisher Moldovan Association of Young Researchers „PRO-Science” en_US
dc.rights Attribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 United States *
dc.rights.uri http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/us/ *
dc.subject educație en_US
dc.subject sinergetică en_US
dc.title Paradigma sinergetică în educație - o nouă viziune a viitorului en_US
dc.type Article en_US


Files in this item

The following license files are associated with this item:

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Attribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 United States Except where otherwise noted, this item's license is described as Attribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 United States

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account